Pages

Thursday, June 17, 2010

Day 3 @ bye bye Lang Tengah

pulau pandan jauh ke tengah
gunung daik bercabang tiga
hancur badan dikandung tanah
budi yang baik dikenang jua...

hari ketiga... ya Allah malasnya nak bangun... almaklumlah karaoke sampai jam 3am.. lepas aku.. aku.. lepas aku.. aku.. sampai tak ada suara.. ahaks.. pagi tu breakfast macam biasa dan bersedia untuk balik ke KL...

ni ha group photo kitorang... aku yang pakai cap kat belakang tu..
(ada 2 orang je pakai cap.. lagi sorang kak fieza)

korang lihat sendiri keindahan Lang Sari Resort ni.. memang sangat privacy.. cantik, indah dan paling penting.. budget memang tak lari.. hehe




restoren
chalet executive

volley ball field
twin sharing rooms
lepas tu apalagi.. naik bot balik la.. kali ni tak ada lagi insiden sangkut beting pasir.. insiden orang bermuka hijau dan biru banyak sebab... errr sebab.. err sebab... BLUERKKK!!! muntah tak tahan mabuk laut..

aku?
steady...

No comments:

Post a Comment